Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?

Ik ook niet
Post Reply
McWinod
McFraGG Member

Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?

Post by McWinod » 10 Apr 12:08

Ik ben naar Awakenings gegaan in de Gas samen met stefan Lea Arno Frans en IVo. Dit was weer ter gelegenheid van Nederlands Surninaams Techno held Steve Rachmad die al 25 jaar met muziek bezig is.

Het was RaGG MAD die op het einde van de avond iedereeen de tering in hielp met zijn ongelooflijke diep en duistere beukset wat wederom geniaal was.

Helaas heb ik Carl Cox and Friends hiervoor moeten missen en moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het het waard was. Omdat Carl Cox natuurlijk ook een held is.

Me hoofd voelt op dit moment RaGG Aan maar ja kleine prijs voor een geniaal weekend.

Iemand anders nog wat leuks gedaan????
Carnaval bitches!!!!!!

McAdonis
McFraGG Member

Post by McAdonis » 10 Apr 12:16

Ben vrijdag begonnen met feestje in Paramaribo. Geile negerinnen en trommel muziek.

Na een wilde nacht de wereld te hebben voorzien van toekomstige halfbloedjes door gevlogen naar Argentinie om in de voetsporen van Goebels te treden. Even een mooie rassenleer opgesteld.

's Avonds laat aangekomen in New York voor de Zundap bijeenkomst. Bleek te zijn verzet. Dus toen maar de grote appel opgegeten, want dat schijn je daar te moeten doen.

Zondagmorgen uiteraard even een kerkdienst bijgewoond en inmiddels zijn we weer begonnen aan de nieuwe week. BIJNA WEEKEND!!!

McFreak
Site Admin

Post by McFreak » 10 Apr 13:07

ik heb pijn enzo
I'll kick your bitchy little ass, punk!

McDOG
Site Admin

Post by McDOG » 10 Apr 13:32

ik heb dit weekend een oude hobby opgepakt, het tafelvoetballen.. het was te gek!

McWinod
McFraGG Member

Post by McWinod » 10 Apr 14:37

Tafelvoetbal Rocks
Pijn is Fijn
En het sterkste verhaal van het weekend gaat naar Ome Vincent
Carnaval bitches!!!!!!

Post Reply