enhanced shock

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Clan McFraGG board Forum Index -> Oorlog en Appels
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Apocalypse
Guest

PostPosted: 07 May 18:48    Post subject: serverinsta Reply with quote

ehm hallo hier, ehh k had een vraaggie hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om die enhanced shock gewoon in de levels te verwerken? is daar een mod voor??

garoeten
McNiX
Server Admin

PostPosted: 08 May 2:03    Post subject: Reply with quote

ik begrijp de vraag niet helemaal, enhanced shock dat is zeker de instagib ( utinstagib? ) en zo ja wat is daarmee?
Apocalypse
Guest

PostPosted: 08 May 23:48    Post subject: eh deze: Reply with quote

ehhh hoe krijgen jullie die naast alle andere wapens OOK in de levels?

dussehm: gewone wapens EN instagib in een level?

ow en als er hier misschien echt unrealserverguru's zijn, hoe krijg ik mijn server in de deathmatch lijst als ik achter een router zit?

mvg, Daan
McAppelMoeZ
Wararanger

PostPosted: 09 May 9:28    Post subject: Reply with quote

Daan... is dat de daan wie ik denk dat die daan is...vast niet

PostPosted: 09 May 9:59    Post subject: Reply with quote

als een map bouwt kan je gewoon een instagib neerleggen, net zoals een rocketlauncher of een flack (actorclass browser / inventory / weapon / tournamentweapon / shockrifle / supershockrifle ),
de grap is alleen dat ik nu een mod gebruik die alle shock rifles in een map vervangt door elk wapen dat ik wil.
McFreak
Site Admin

PostPosted: 09 May 10:44    Post subject: Reply with quote

hoe krijg ik mijn server in de deathmatch lijst als ik achter een router zit?

als je achter een router zit dan moet je zorgen dat er van buitenaf je port gequeried ken worden

dus je moet er voor zorgen dat je unreal port geforward is
btw, wie en wat ben je ? zit je in eene clan, ben je de buurman of de buurvrouw ?

PostPosted: 09 May 10:51    Post subject: Reply with quote

thenx voor alle antwoorden, ehm over die instagib.. welke mod is dat? is dat de ebroemde stuffswapper, en is die ergens te downloaden?

Over de server, ik ben daar net mee begonnen, dus heb er nog niet heeel veel sjoege van, maargoed, ik heb een aantal porten geforward, weet er iemand welke proten dat nog meer kunnen zijn?

Ah en wie ik ben, Ik ben daan en speel weles op de chickenserver onder de naam apocalypse, ik zit neit echt in een clan maar heb wel een 2mansformatie met Armaggeddon, nml. [DNA] maar das meer voor de grap... igg bedankt voor alle hulp, en misschien hebben jullie nog meer tips op serveradminnen?

aVe

ow trouwens, mooie site, en fatte server (wie heeft die levels gemaakt?)
McFreak
Site Admin

PostPosted: 09 May 11:11    Post subject: Reply with quote

als je verder kijkt dan je neus lang is, dan merk je dat de meeste servers hosten op poort 7777 of 7778, maaarrrrr jij kan jouw server op elke poort instellen, de poorten hierboven zijn iig default

kijk is ff rond op unrealtournament.com want wat je vraagt is wel heel erg basic.
ff oefenen komt goed, bel voor de zekerheid ff je ISP om te vragen of die poort daadwerkelijk open is

PostPosted: 09 May 11:28    Post subject: Reply with quote

yep dat is inderdaad de beruchte stuffswaper waar ik die tering shockrifle mee heb verwijderd rofl lik hier en suc6 met je server!
Apocalypse
Guest

PostPosted: 09 May 16:10    Post subject: Reply with quote

jeeje hij werkt, beter ben k van dat kloteblauweding af utinstagib in mn levels, et enige wat me nu nog moet lukken (ik heb em ook al Pure, en advertenties ed.) is dat ik ehm in de deathmatchlist krijg, want dat wil nog steeds nie crying beer
Apocalypse
Guest

PostPosted: 09 May 19:00    Post subject: Reply with quote

ow als jullie em willen testen, hijs niet altijd online, maar het adres is:

unreal://62.194.48.159:7777/
McAdonis
McFraGG Member

PostPosted: 11 May 0:50    Post subject: Reply with quote

God zijt met U.

Amen

PostPosted: 11 May 1:00    Post subject: Reply with quote

Amen rockon