Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend?

Post new topic   Reply to topic    Clan McFraGG board Forum Index -> Geen zin meer?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
McWinod
McFraGG Member

PostPosted: 10 Apr 12:08    Post subject: Wat hebben jullie allemaal gedaan dit weekend? Reply with quote

Ik ben naar Awakenings gegaan in de Gas samen met stefan Lea Arno Frans en IVo. Dit was weer ter gelegenheid van Nederlands Surninaams Techno held Steve Rachmad die al 25 jaar met muziek bezig is.

Het was RaGG MAD die op het einde van de avond iedereeen de tering in hielp met zijn ongelooflijke diep en duistere beukset wat wederom geniaal was.

Helaas heb ik Carl Cox and Friends hiervoor moeten missen en moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het het waard was. Omdat Carl Cox natuurlijk ook een held is.

Me hoofd voelt op dit moment RaGG Aan maar ja kleine prijs voor een geniaal weekend.

Iemand anders nog wat leuks gedaan????

PostPosted: 10 Apr 12:16    Post subject: Reply with quote

Ben vrijdag begonnen met feestje in Paramaribo. Geile negerinnen en trommel muziek.

Na een wilde nacht de wereld te hebben voorzien van toekomstige halfbloedjes door gevlogen naar Argentinie om in de voetsporen van Goebels te treden. Even een mooie rassenleer opgesteld.

's Avonds laat aangekomen in New York voor de Zundap bijeenkomst. Bleek te zijn verzet. Dus toen maar de grote appel opgegeten, want dat schijn je daar te moeten doen.

Zondagmorgen uiteraard even een kerkdienst bijgewoond en inmiddels zijn we weer begonnen aan de nieuwe week. BIJNA WEEKEND!!!
McFreak
Site Admin

PostPosted: 10 Apr 13:07    Post subject: Reply with quote

ik heb pijn enzo

PostPosted: 10 Apr 13:32    Post subject: Reply with quote

ik heb dit weekend een oude hobby opgepakt, het tafelvoetballen.. het was te gek!
McWinod
McFraGG Member

PostPosted: 10 Apr 14:37    Post subject: Reply with quote

Tafelvoetbal Rocks
Pijn is Fijn
En het sterkste verhaal van het weekend gaat naar Ome Vincent

Page 1 of 1

Username